2014. aasta Käbide ja Kändude suvekool Pärnumaal

Galerii

Meenutab Ruth Linnard
(2020. aasta aprillis)

Kuna edasi-tagasisõit Pärnusse võtab koos vahepeatustega ära umbes poole ööpäevast, otsustasime suvelaagri kavandada kahepäevasena. 1. päeval sõitsime kohale, tegime proovi ning 2. päeval esinemine ja kojusõit. Majutuspaiga leidsime Uulus Silkini puhkemajas. Männimetsas mere ääres asuv puhkemaja oli tervenisti meie päralt. Võisime kasutada kööki, kus juhatas vägesid Tiina, kes oli söögitädiks kaasa tulnud.

Lottemaal võeti meid vastu kui kuningaid. Esinesime rebaste maja vabaõhulaval. Saime oma suure bussiga sõita otse esinemispaiga lähedale tagumise värava juurde. Sinna, kustkaudu korraldajad liiguvad. Meile pakuti pärast esinemist sooja lõunat ja me saime kogu oma suure seltskonnaga teemaparki tasuta külastada. Publikut oli rohkem, kui meil kunagi varem olnud oli, ja vastuvõtt ülisoe. Mängisime “Vahvat rätsepat”

Etendus läks hästi ja me kõik olime Lottemaast vaimustuses. Uudistasime raamatust ja multikast tuttavaid paiku, lesisime rannas ja vist isegi ujusime. Ja teadsime, et tahame sinna tagasi.